.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محورهاي استيضاح وزير كشور اعلام شد

تقاضاي استيضاح وزير كشور كه به امضاي 28 نفر از نمايندگان مجلس رسيده در 3 محور اعلام وصول شده است.
به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، پيش از پايان جلسه علني امروز مجلس، تقاضاي تعدادي از نمايندگان مجلس مبني بر استيضاح كردان وزير كشور توسط حسن غفوري‌فرد عضو هيات رئيسه مجلس اعلام وصول شد.
در اين درخواست كه به امضاي 28 نفر از نمايندگان مجلس رسيده خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي آمده است:
با استناد به مواد 227 و 228 آئين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي با موضوع موارد معين ذيل، تقاضاي استيضاح وزير محترم كشور تقديم مي‌گردد و مستدعي است اقلام قانوني به عمل آيد.
موضوع استيضاح اعلام صداقت شخص وزير در موارد معين به شرح ذيل عنوان مي‌شود:
1- در جريان كسب راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سخنان مخالفان مبني بر معتبر نبودن مدارك دكتراي افتخاري وي از دانشگاه اكسفورد انگلستان و نيز مدرك كارشناسي ارشد از دانشگاه آزاد اسلامي، وي اين سخن را قاطعانه رد نمود و ضمن نشان دادن برگه‌اي به عنوان مدرك دكترا، اعلام كرد كه اگر مي‌دانستم درباره مدرك كارشناسي ارشد من نيز شبهه وجود دارد، آنرا با خود به مجلس مي‌آوردم.
پس از گزارش رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس مبني بر اينكه مدارك تحصيلي مذكور فاقد اعتبار است، وي در نامه‌اي به رئيس جمهور ادعا كرد كه از نماينده دانشگاه آكسفورد در تهران فريب خورده است در حالي كه همگان مي‌دانند كه دانشگاه‌هاي معتبر دكتراهاي افتخاري را در شرايط خاص، تنها به برخي از مقامات عاليرتبه سياسي يا پژوهشگران و نخبگان جهاني علمي اعطا مي‌كنند.
به هر حال چه وي فريب خورده باشد و چه با عدم صداقت رفتار كرده باشد، چنين فردي شايستگي سمت وزارت كشور را كه مسئوليت بزرگ اداره سياسي كشور و برگزاري انتخابات مختلف را بر عهده دارد و اولين شرط آن كياست و صداقت و امانتداري است، ندارد و ادامه حضور ايشان در اين جايگاه موجب تضعيف نظام جمهوري اسلامي خواهد بود.
2-دريافت حقوق با مدرك غير معتبر
3- عضويت در هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي با رتبه دانشياري و با مدرك غير معتبر .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.